2009-09-14

Är hos Jessikaaaaaan


haha bara så ni vet är det bilder från den 19 december 2008. Bara för jag har sååååååhäääääära bra minne som en fisk? så kommer jag i håg det. hehe, nej men det var bara för att vi var på liseberg den dagen som jag kommer i håg det. Det var faktiskt också samma dag som vi hade julavslutning på stenkulen.

Hejsan! Jag börjar tappa orken och intresset för att blogga även om det är skoj när man väl är på "hugget" hehe..

Jag har bestämt mig för att byta stil numera blogger jag under stilnamnet: times new roman. Haha jag är lite skojig ändå.

Iallafall det jag ville säga var att jag är med Jessikaaan och pluggar det går inte så bra. Haha sitter inne på youtube och kikar på massa som har dött. Fyfan vad hemskt det är eller. R.I.P till er som dött!
Skolan idag var segare än någonsin typ för min näsa har rinnit hela dagen jag är typ förskyld, fast det är bara ena näsborren som rinner, hehe. mpste köpa en sån dära vit moj som man stoppar upp i näsan och "sniffar" så snoret stannar i näsan och inte rinner ut. För det var värsta äckligt, jag satt i skolan på svenskan och läste så bara kom en droppe i min bok! euuuuhh. Men men inget jag kan göra åt.

Jessica äter nu, det är därför som jag bloggar, hehe nolife here! Ska hem sen fast jag vet inte riktigt när än. Jag kanske tar bussen som går typ 19.49. Jag vet som sagt inte när än.

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar