2009-09-09

kvällssnack om läger, kissie, tandställning och säveån - jag är knäpp!

Tjena tjena årets solbränna (y, för den är gone :/

Haha, jag har tråkigt värre typ. Ska snart nana but i still packar. Ska ju på lägershosan i morgon och jag hatar att packa, så alla vet. Jag vet varken om det ska bli skoj eller tråkigt det märks. Sover där tills på friday kommer till skolan sen vid 11 igen efter en natt där, ohmy! jag kommer ha jätte fett hår och se helt äcklig ut utan att ha duschat. Hur tänker folk egentligen, ah fast det dära kanske var lite överdrivet. Men iaf har kollat på idol och det äääääger sönder, lorenzo gjorde dagens avsnitt kan jag ju säga (y. Haha, men nu ska jag som sagt nana för i morgon måste jag upp tidigt och packa klart allt och så, jag antar la att jag får gå upp vid halv 6. För tidigt, så jag måste sova i god tid. Just det, jag har min jävla järnvägsarbetare i mun käft (natt-tandställning) haha det var skoj. Skratta 1-2-3 hahahahahaha. hahahahaha jag har kommit på att jag är k-n-ä-ä-ä-p-p but i know u like it a lot. KISSKISS. kissies ror var med i idol i går, och han söööög, kass var han. Om det är någon som bor i Hedefors som läser detta kan den svara på varför det inte finns något vatten i säveån då, fäör det undrar jag. Sånna konstiga saker kommer jag på. Men byebye love you all!

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar