2009-09-09

Jag och sofia ramlade i korridoren, hahaha!

Sofia frågade om jag inte ville berätta om våran (min och sofias) lilla "händelse" idag. Och ja, varför inte?!

Jallafall så var det såhär, ni kommer skartta nu det vet jag men shit the same lixx (; "fjortiiiixxxx" skoja axxå. Nej seriöst nu Jennie. Me and Sofia gick i korridoren och hon är ju typ som en flaggstång mot mig så om jag håller runt hennes nacka och hon sträcker upp på dig så dinglar mina ben i luften. Så vi gick runt så och jag dinglade på sjukt bra gick det! Tills .. vi ramlade pladask ner på golvet båda två shit vad vi skrattade. Sofia krossade typ sitt huvud och sin arm. Armen är värst då för i hennes skalle är det ändå tomt. Haha där fick jag till det. Ah jallafall vi låg där och skrattade sen typ reste vi oss upp och alla typ skrattade sjukt pinsamt. Så vi rusade in på toaletten och ah sen gick vi ut. Det var en händelse! En annan är att sofia det jävla aset brände hål på mina leggins så n har jag 2 jäkla hål på dom. Åh måste ha nya den subban asso, nej jag skoja. Sofia utan dig i dag hade jag inte ramlat och det var skoj! Så puuussss på dig sofia och tack för blåmärket på höften!

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar