2009-07-31

Allt och lite till.

Jag har väldigt tråkigt och jag orkar faktiskt inte skirva om något speciellt, vill bara skriva av mig lite granna. Jag tror jag ska gå och lägga mig snart är rätt så nanig efter kryssningen. Ska ta och äta kvällsmat först, är fruktansvärt sugen på wasamacka och pucko. Jag tror att Daniel har kvar lite pucko i kylen så jag får väll sno det, men någon wasa macka det har jag inte. Har ni smakat på wasa macka förut, det är sjukt gott mums! Speciellt den med svartpeppar, cream cheese och tomat. Gemigdennuu! Får väll ta en cyklingtur till statoil eftersom det är det enda som är öppet nu. Får väll fråga om Emma vill göra mig sälskap, för ensam vågar jag inte cykla nu det är kolsvart ute. Jag hatar mörker. Idag har jag föresten inte gjort mycket alls, frukosten i familjen blir bara senare och senare innan brukade vi äta vid 10, men idag åt vi frukost vid halv 2 ;o hahaha. Men det är bra för då hinner man sova ut ordentligt. Känner att jag babblar på rejält nu men det känns ju iochförsig bara bra, för då slipper jag gå och lägga mig med huvudet fullt med tankar och annan skit.

Nu vill jag bara säga att jag saknar allt med Matilda Blomqvist otroligt mycket, jag älskar dig jätte mycket och du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Du är för bra för att vara sann. En äkta vän, även om det skilljer många år på oss förstår du mig och jag struntar ärligt talat i dom där jäkla 4 åren. Är det inte sant att ålder bara är en siffra?


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar