2009-07-26

Färglinser = (y)

Kolla mitt öga, lånade Sogands färglinser när vi var på klassresa i Stockholm den 26-28 maj. Det var jätte fräckt, jag såg ut som en docka från långt håll (p.g.a att linserna då såg svarta ut)
Gud vad jag saknar min klass faktiskt, andra mer och vissa mindre. Vi kommer aldrig vara en klass igen. På ett sätt ska det ju fruktansvärt skönt att börja gymnasiet men ändå inte. Men jag ppas att allt blir bra och att jag trivs med min linje. Skolan börjar igen den 20 augusti och jag längtar verkligen inte till det! Jag menar kolla bara på vädret, jag vill ha sommar med värme så jag kan bli brun. Men det blir det ju aldrig! Blir förbannad ju. Haha lite väl opprörd över vädret. Nu kommer iallafall bilden.





Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar