2009-07-27

Jag erkänner, jag är ingen mästerkock!

Nu har jag nyss ätit fiskbullar utan mos, för jag råkade spilla ut moset på golvet, opps dumma mig. Men det var gott ändå även om fiskbullarna smakade lite hårda. Men har jag någon gång sagt att jag är någonmästerkock? Nej det har jag inte så nu säger jag det, att jag inte är det!
Jag hart väldigt tråkigt, men kanske ska till stallet sen med matilda, men jag tror inte jag orkar lyfta på fläsket. Snart kommer nog mamma och Daniel hem också och då ska jag färga mitt hår lite mörkare, för nu är det typ råttgrått. Jsut det, jag färgade ju ögonfransarna förut, och det blev ingen skillnad .. I och för sig har jag redan lite mörka men på min syster som har rätt ljusa blev det inte någon jätte skor skillnad. - på det.


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar