2009-07-26

Jadu?

Tog nyss ett bad, det var underbart skönt och nu väntar jag bara på huvudvärken .. Jag har haft hicka i över en timma och det är väldigt irriterande. Sitter vid köksbordet och äter rabarb, det är gott! Förut var jag, Emma och Carolina ute med Nisse och vi stannade till vid lekparken utanför oss, jag snurra på gungan flera gånger och det kändes som min nacke skulle gå av, så nu har jag sjukt ont i den också, jag lovar jag kommer säkert vara med i en bilolycka om några år eller så, känns som jag alltid har otur. just det ja, förut när jag torkade mig när jag hade badat drog jag handduken över ansiktet och självklart rev jag upp mitt sår i pannan så nu blöder det också. Vad mer kan hända?

I morgon ska jag färga ögonfransarna med sådan där färg man kan köpa på typ hm, det var Emma som hade köpt den men om det finns till mig med så varför tacka nej? Även om jag i och för sig redan har rätt så mörka fransar kanske det ser annorlunda ut, men det blir ju iallafall inte som när man har mascara det kan jag ju lova er! Nu ska jag alldeles strax gå in och lägga mig i sängen med Daniels laptop, mysigt värre.


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar