2010-04-27

Foto A

Nu sitter jag i skolan och idag känner jag mig väldigt seg. Lyckades välja helt fel kläder i dag. Usch, känner mig så obekväm. Valde fel skor med, conversen var inte alls sköna idag! Ååååååh.
Idag har vi bara tråkiga lektioner, just nu är det foto A min favorit, inte! Några i klassen sitter och lyssnar högt på Håkan Hellström, typ den som jag hatar mest. Jag förstår inte vad det är som är bra, eller ska vara bra med hans låtar. Jag fattar liksom inte ens vad han sjunger. Knäppt!

Efter skolan ska jag hämta ut mina kläder, eller ja, mitt linne och mitt halsband. Har tänkt ha på mig det på fredag, på valborg om dem passar bra. Jag hoppas verkligen att linnet sitter bra för det är verkligen hur gulligt som helst. Är lite sugen på att åka in till stan idag efter skolan, men ingen har typ pengar nu .. eller alla får typ sina imorgon! Men nu ska jag försöka jobba lite eller något, blir la typ facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar