2010-04-28

Makeup

Idag har jag vart på Allum med Jessica och Sofia. Ola skulle tydligen komma dit vid åtta också så det var fullt med små tjejer överallt. Jag blev iallafall sminkad inne på Åhléns och det blev verkligen hur bra som helst. Den foundationen hon använde var jätte bra färg och passade mig skit bra. Hon skrev upp på en lapp vad det var för nummer på allt smink för allt var av samma märke. Så nästa månad ska den foundationen inskaffas. Den kostade 140 SEK på kicks, så det är inte alls farligt. Nu har jag nyss försökt sminka mig på det sättet hon gjorde. Eller ja, med rougen på samma sätt och ett tjockt lager foundation. Ser väl ganska hyfsat ut, men ingenting jag skulle ha på mig till vardags direkt.

Har även köpt en sak idag, bild på det kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar