2010-04-27

H&M

Idag har jag hämtat ut mitt paket och vart i stan en snabbis. Fast fick bara med mig ett nagellack hem. Har användit mitt kort för första gången på riktigt idag och det var superskoj. Fast jag fick typ hjärtklappning när jag råkade slarva och inte trycka hårt nog på bankomaten när jag skulle ta kontoutdrag och det stog att jag hade chansat fel 2 gånger. Så jag drog ut kortet och ställde mig sist i kön, för det var så pinsamt att ha stått där i typ 2 minuter. Folk började jag undra om jag hade snott ett kort av någon. Anyway, here is the stuff!



  • Halsband // H&M 39.50
  • Linne // H&M 149 SEK
  • Nagellack korall // H&M 39.50

Är Super nöjd med mina köp, linnet kommer komma till användning på fredag, det har jag redan planerat, och nagellacket sitter på redan nu. När halsbandet kommer att komma till användning har jag inte en aning om! Köpte det mest för det var billigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar