2009-08-01

Godmorgon bloggen.

Godmorgon!
Idag blev det pannkakor till frukost .. igen, mums det är så gott. Har inga planer för dagen, ska nog bara ta det lugnt, ska kanske ta en cykelsväng fram till stan och hyra en film idag igen. Haha. Jag har massa godis hemma som jag köpte på båten så jag får väll skämma bort mig själv idag (med godis) För övrigt mår jag kanon är inte det minsta trött eftersom jag gick upp rätt tidigt imorse, alltså inte typ 1 som jag brukar utan i dag vaknade jag vid halv 11 och det kändes jätte skönt. Snart börjar skolan igen, suuck! Vädret har ju inte heller blivit bättre direkt och det tar kol på mig. Denna sommaren suger rumpa! och då menar jag inte bara vädret. Men nu ska jag ta en dusch och sen göra mig i ordning orkar inte gå runt en hel dag i pjamas idag igen, känner mig skabbig då. byebye


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar