2009-08-31

Orkar inte skolan ..

Hej på er! Nu är jag äntligen hemma från skolan. Usch jag orkar inte, det är verkligen jobbigt. Sov ju hos mammsen inatt så det blev lite rörigt i morse med tåg och buss och allt. Men jaja, jag kom fram till tandläkaren i tid iallafall, inte den planerade vägen men jag fick iallafall min tandställning. Fy på det. Men men det är bara att kämpa nu, för jag vet att mina tänder kommer rätta till sig om jag bara ser till att använda den. Det är en natt-tandställning jag har inte en räls eller något likande (om ni undrar.) I kväll lir det att ligga i som tusan när det gäller geografi, för på onsdag ska jag kunna vart alla länder i europa ligger, vart deras huvudstader ligger och vilka länder alla gränsar till. JIIPPIE som Daniel brukar säga! Skitskoj, jag orkar inte det är jätte mycket jag kommer ju få sitta hela natten både i dag och i morgon.
En bra sak med dagen är iallafall att det var lite skoj att ta kort med Erika idag, (ett skolarbete) även om jag inte bjöd på mig själv så mycket utan såg mest livrädd ut, haha. Men jag känner henne knappt. Men det blir nog bra ska ni se.
Jag saknar min mammi igen. Tror jag åker till henne i helgen igen för då är inte Emma där och då får jag tid för henne ensam, mysigt. Men nu ska jag inte babbla mer, ska ta på mig ett par mys-strumpor för jag fryser om fötterna. På tal om fryser måste jag bara nämna det jävla skit vädret, usch. Pusshej!


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar