2009-08-14

provisorisk blogg

gammal bild på emms!

Har kommit på att jag ska byta tillbaka till blogg.se dels för det är en lite "kändare" bloggsida. Jag syftar inte på att jag ska bli en bloggkändis eller något sådant nu. Sen tycker jag själva deras grunder på bloggen är mycket snyggare, josephine hjälpa mig att lägga in min provisoriska header den är inte så avancerad, men det stämmer iaf till 100% procent det kan ni inte säga något om.


Imorgon har jag ingen aning om vad som händer pappa pratade något om att han kanske ville åka in till stan men det skulle tydligen regna hela dagen så får väll se hur det blir med det. Men nu ska jag försöka lära mig lite på blog.se så kanske jag kan börja fixa min nya blogg lite själv idag. Det är alltid kul att kunna sådant själv. Iaf så tycker jag det för jag är så pedant och vill ha min blogg helt perfekt och det kan bli jobbigt om någon annan då ska göra den.






Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar