2009-08-24

Sommaren -09 var den bästa, och jag saknar allt mest!

Alltså jag får panik vad detta sommarlovet har fått fort, jag saknar verkligen allt. Man känner verkligen i luften att det är höst nu, fy jag vill inte. Jag vill bara spola tillbaka tiden. Allt var ju så jäkla bra denna sommaren exakt allt. Även om det finns saker som jag verkligen ångrar till tusen så har den var bäst. Nu måste jag vänta ett år på nästa sommarlov. Jag hatar att tänka på tiden, för den går så fort. Det var ju till och med snart ett årsedan jag var i Turkiet och jag minns det fortfarande som det vore i går. Hemskt är det att tänka på allt man gjort här i livet. Nästa tanke och längtan för mig är jullovet! Jag vill absolut inte ha snö och äcklig jul utan det är bara själva ledigheten jag syftar på. Jag orkar inte med bryter ju i hop. Kan någon spola tillbaka tiden, tack? ååååh, panik gånger tusen här. Nu ska jag fixa mina saker och tänka på minnen + att jag ska lyssna på en låt som gör mig glad, får se vad det blir. Ciao
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar