2009-08-02

Jag är den modigaste som finns!

Tjena mors!

Haha, Idag har jag ridit på Furre som jag sa att jag skulle göra. Jag vågade till och med galoppera idag. Gjorde ett enormt framsteg för jag är vanligtvis jätte rädd för att rida, men Furre är ju hur snäll som helst :) Ska sova hos Matilda i natt igen skojskoj :D Förut åt vi världens godaste kyckling sak, det är som tacos fast kyckling i stället. Mums, nu plingade det på dörren det kanske är mamma, ska kila ner och kolla kommer snart ...

Fel mamma, det var Matildas mamma haha .. Nu ska vi nog hitta på något för vi har rätt så tråkigt just nu. Jag hoppas att Matilda är snäääll och låter mig rida imorgon med för det var jätte skååjiight ;p Har fått en rinnigögon stund nu mina ögon forsar jag kanske är allergisk vem vet? But i don´t hope so iallafall inte mot typ pållen, för vad jag har hört är det väääldiiiiigt jobbigt för på våren är det typ barah pållen överallt, men vem vet kanske är det hästar? Haha nesh då, det är säkert att jag fått något skit i ögat. Hejdå!

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar