2009-08-01

Jag kan inte köra bil.

Har nyss ätit pizza med mamma, Daniel, Emma och Becca - muumsfillibabba ;p Ska kanske ut och övningsköra snart får se om jag vågar det gick ju inte så bra sist jag körde. Eller jao körde och körde kanske jag inte ska kalla det. Iallafall så var det så att jag skulle testa att starta bilen med mamma och min mamma hon är ju så duktig ni vet, hahah. förlåt mammsi. Men så ska kopplingen släppas och samtidigt ska man gasa så ska dom mötas på mitten eller något sådant. Men då blev det för mycket gas och hela bilen bara hoppade fram så panikslaget drog mamma ut nyckeln och så sa hon: "jag tror vi tar detta en annan gång" hahahha. Mitt hjärta satt typ i halsen och bankade femtielva slag/sekund typ. Så illa var det. Så jag får se om jag vågar mig på ett nytt försök idag! Wish me good luck ;)


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar