2009-08-24

Goodnight, sleep well!

Nu tänkte jag bara säga godnatt inget annat. I morgon börjar jag 9:50 så jag går hemifrån 8:50 så går bussen 9:02 och jag är framme i Gråbo kvart över sedan går nästa buss 9:25 och sedan är den framme vid skolan tjugo i 10. Perfekt! Nu hade jag tänkt gå ner och göra mig i ordning och sedan ska jag mysa med min kisse som ligger i sängen nu.

Tänkte även berätta att det finns en människa på denna jord som stör mig något kopiöst! Jag tror Matilda vet vem, om hon använder sina hjärnceller som jag skänkte bort till henne. Haha nä, jag skoja! Men jag stör mig på folk som tror dom är något, medans dom lixom bara tror sig så jäkla mycket! Det finns ett bra exempel på en sådan person och det är just den jag menar.
Godnatt, sleep well!
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar