2009-08-01

Ikväll är jag tjatig

Okej nu funkade blogspot igen och det är dax för en liiten uppdatering hät. Josephine håller på att göra en header till Matildas nys blogg. För att komma till den klickar du här. Ska nog snart sova för jag är rätt så trött. I morgon vet jag inte vad som händer, jag vet iallafall att jag ska ta mig en cykeltur till ica för jag är fruktansvärt gottesugen, och just nu är allt stängt här, eller jao nästan inte statoil men det är långt dit. Idag red jag på Matilda Ponny, Wolters Fury och jag till och med vågade trava. Den är snell och söt! Nu ska jag försöka avrunda det här inlägget fast det går inte för mina fingrar bara gliiiideer fram över tagentbordet, jag är en härmapa jag vet Matilda ;) Men sov så gott alla käära bloggläsare och dröm sött!

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Haha ja igår var jag och Jennie två små tjatisar allt (: Puss <3

    SvaraRadera