2009-08-28

Jag ska kanske få en vovve! <3

Hej bloggen!
jag har inte bloggat på ett bra tag nu, men ni tål det. Nu är jag äntligen uppe hos mammsen och vi har besök av lilla Greta, Daniels mamma jätte mysigt och trevligt. Åt tacos förut och så, mums! Jag är väldigt täppt i näsan, hmm undra varför? jag har ju inte gjort något speciellt. Vet ni det bästa, jag kanske ska få en egen vovve, en chit-szhu eller hur det stavas. Det var den sista i en kull och därför är den väldigt billig, och i och med att Daniel känner dom som har den, eller ah dom är grannar så får han den ännu billigare. Mamma ska bara fundera på saken. Jag har lovat att betala henne när jag tjänat in pengarna. åh tänk.. en egen hund, min ögonsten, min lilla bebis. Hoppas allt blir som jag vill nu. Jag vet att det är ett stort ansvar men jag känner mig redo, eller vad man ska säga. Jag vill verkligen! Det kommer ju bli min lilla älskling som sitter i min väska. Den ska ha rosa koppel med diamanter på, aeew.
Nu ska jag farmvilla lite granna. Puss på er sötnosar!

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar