2009-08-24

Jag saknar min mammi väldigt mycket!

Hej bloggen!
Nu är bloggen klar, vad tycks? Själv blev jag supernöjd speciellt med färgen. Jag har precis skrivit klart mitt brev till min lärare som jag hade i läxa att göra. vi skulle berätta om oss själva. Sedan skulle vi även svara på några andra frågor som hon undrade över. Det var roligt att få skriva lite tycker jag. Det känns osäkert i min klass, jag känner ingen utom Jessica.. Men jag antar att det kommer. Det finns en de tjejer i klassen som verkar vara som mig och ha ungefär samma intressen och det är ju alltid skoj!

Nu ska jag berätta att jag saknar min mammi väldigt mycket. Jag har ju varit där nästan hela sommarlovet så nu när jag kommer hem till pappa känns det jätte konstigt. Men om allt blir enligt mina planer drar jag till henne till helgen. Nu hade jag tänkt planera lite kläder för morgon dagen, packa lite i väskan och fixa lite mer. Bakade ju kladdkaka förut, så jag får kila ner och ta en bit, jag blev så sugen. men puss på er allihopa!

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar